Friday, 29 March 2013

kenduri rumah umi !! memang gempak !! haha

 assalamualaikum .. hyep !! lama tak update blog !! huh ? nmpk tak laki dalam pic tuh !! nama dia hafiz ! haha .. dia ni klon siti nur haliza !! haha .. suara dia .. sedap k0wt !! haha .. atin anggap dia mcm ang sendiri dh .. ye laa atin an x da abg !! haha .. dia baik sgt ngan atin .. smpai timbul bnyk gosip antara kita0wng .. haha.. kesengalan apekah !! kita0wng cuma kawan je laa .. atiin pun start rapat ngan dia waktu f0m 4 . dia f0m 5 .. hurm .. bnyk jugak laa gosip2 tntng atin ngan dia .. tapi kita0wng ? wat tatau sudah !! haha .. bukan ape .. mulut orang , sampai bila pun tak boleh nk tutup ! melain an dia penat berbicara !! haha ..

>geng pss (pusat sumber) <
hah ? ni laa abg2 dan mmber2 tersayang atin !! haha .. depa ni laa tempat atin luah ah masalah !! depa juga wat atin jadi matang !! hurm syang k0wng !!! oke2.. meh atin citer satu-satu ..
1. yg pakai bju merah tuh .. nama dia haziq . kami pnggil dia babyboy .. dia ni ketua pengawas pusat sumber !! dia ni awes0me sgt !! haha .. knapa onggil babyboy ? atin pun tatau .. yang pnting dia comel !! haha ..
2.yg pakai bju wana hitam kuning tuh !! dia tuh timbalan ketua pengawas pusat sumber !! nama dia amirus ,,  dia pun baik !! awes0me lagi !! comel plak tuh !! awek dia sama f0m ngan kita0wng . merangkap kawan baik kita0wng .. d0wng ni sweet tau !! haha .. hope hubungan k0wng kekal smpai akhir hayat !! aminn :)
3. yg pakai bju wana purple . nama dia mira .. dia tuh timbalan pengawas (2013) yg depa d ats tuh semua thn lepas !! hurm .. prangai dia gila2 sikit !! awes0me pun ada .. haha.. kalau kita0wng sembang .. kompem mcm semua orng tak wujud !! haha .. teruk an ..
4. yang pkai kemeja tuh .,. nama dia nabil !! dia ni pun boleh tahan jugak !! sekali gelak gegar library !! haha .. dia ni reti masak !! buat cupcakes pun sedap !! mmg awes0me laa .. untung spe dpt dia !! chef nabil ayadi !! haha .. dia ni pun suka karok jugak ! dia antara vokalis sk0lah atin !! haha ..
5. yang pakai sepet mata tuh !! dia tuh nma tikah !! ketua pengawas library(2013) .. tapi tak mcm ketua !! hampeh jugak ! sma jaa semua ,.,. nk tau tak .. dia ni ckp laju sgt !! haha .. dia comel !!! dia pun dh ada pakwe ,.. pakwe dia sek0lah askar !! keluar nnti terus jadi askar !! auuchh !! awes0me laa .. pndai pilih an ..

>and then yg duduk sebelah atin tuh .. tak payah citer laa .. dh citer pun at ats tuh !! hurm depa semua ni .. atin dh anggap mcm abg sendiri !! depa ni jugak dh matang an atin !! tenkiu k0wng !! sayannng k0wng !! nnti bila dh msuk u .. jgn lupa atin tau !! .. <


*waktu ni .. kami ja yg penuh an pelamin tuh !! pape pun mmg awes0me .. atin tak an lupa smpai bila2 .. * haha


No comments:

Post a Comment