Tuesday, 30 April 2013

exam ouh exam ! semau ada

ExAm OuH eXam ! 







> ouhh ! exam ouh exam , menarik bukan topik kita ! haha . memang la menarik , tapi bagi atin , ini bukan menarik , tetapi dah tetarik ! haha.. amek exam besar la kata an ! haha , adehhh . pening kut sekarang ! tak backuo satu apa lagi ! err rasa macam nk p balik fom 4 ! arghhhhh ! tidak ,<

> oke2 , mulai sekarang , atin dah malas dah nk pikir pasai ***q** ,, walaupun atin perasan yang ***q** dah pandai nk bergurau dengan atin , hehe >perasan kann < , tapi seyez laa .. tak tipu , dah pandai nk pndang belakang laa ! huahau. suka hati laa ! kalau ase nak mesej atin , mesej ja ! <


>kembali kepada topik kita ! hauhauaua .. exam ? ouh ! 2.5.2013 , exam sej paper 3 , pas 2 skip jap ! 7.5.2013 kut start exam dah !.>teruk an ,, exam start bila pun tatau <  haha . hurm di sebab an exam selaras atin .. exam atin teruk kut ! ada 1A , 1A- , 2B+ , 1C+ ,3C , 1G .. hauhuaha .. teruk an ! . s0 target untuk mead year ni adalah !!!  5A ,, IN SHAA ALLAH !  .. subjuk yang nk score BAHASA MELAYU , MATEMATIK , AGAMA , ICT , SEJARAH  ! haha .. tapi tak mau gagal ! no way ! <


> lastly , sebelum nk tidur ni ! atin harap atin dapat buad yang terbaik dalam setiap kali exam ! atin nk sangad p universiti ! terutam nya , UPM . ouh ! kalau tak da rezeki , matriks pun tak pa ! UITM  pun tak pa ! at least dapat sambung belaja ! hehe .. hurma ayi n jugak harap supaya atin kuat hadapi dugaan yang datang !  doa kan yee ,, sayang k0wng ! muaaaah ! assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment